Sunday, August 17, 2014

Rakkautta ensi kokeilulla

Hei hei hei olen kyllä elossa edelleen... On ollut "hieman" kiireitä ja en malta odottaa, kun pääsen kertomaan kaikille mitä uusia juttuja on tulossa! Mutta nyt minulla on ollut testissä eräitä tuotteita, joten hieman arviointia niistä... Nimittäin aloin Cosmopharma-meikkikonsultiksi ja postipate toi ison paketin perjantaina! Tässä lemparini. Sarjassa on muuten mukana myös Organic-tuotteita ja tuotteet eivät sisällä tukkivia ja iholle huonoja mineraaliöljyjä tai vaseliinia (ovat muuten periaatteessa samaa ainetta, millä huollatte autojanne, joten..), joka on minulle erittäin erittäin tärkeää!

http://fi.cosmopharmas.com/produkter/105-Mild-Facial-Foaming-Mousse
Cosmpharman Balance-sarjan Mild facial foaming mousse. Aivan ihanan tuoksuinen ja voimakkaasti vaahtoava. Loistava sellaiselle ihmiselle, joka käyttää saippuaa (hyi hyi eihän kukaan tee niin??) kasvojenpesussa tai tykkää vaahtoavasta koostumuksesta. Ei aivan minun iholle paras mahdollinen, koska ihoni on todella kuiva, mutta sekaiholle suosittelisin!


http://fi.cosmopharmas.com/produkter/642-82-Lipgloss-82-Rosy-Coral
Rakastuin tähän huulikiiltoon, koska sen koostumus on ihanan kevyt, mutta kestävä ja tuoksuu ihanan karkkiselle!




http://fi.cosmopharmas.com/produkter/623-300-CoverSolution-MakeupSerum-300
Tämä tuote on ollut minulla jo noin kuukauden käytössä ja olen rakastut. Aivan täydellinen meikkivoide ja vieläpä AURINKOsuojakertoimella. Olen neuroottinen ihosyöpär-iskin kanssa, joten ihanaa että ei tarvitse huolehtia suojaa erikseen. Minulla käytössä oleva sävy on numero 300, joka on erittäin vaalea. Talvella sävy on minulle täydellinen, mutta nyt pisamanaamana lisään mukaan hieman tummempaa sävyä tai teen meikkivoiteella korostukset. En enää ikinä voi vaihtaa meikkivoidetta!


http://fi.cosmopharmas.com/produkter/660-7824-Eyeshadow-7824-Chestnut
Sitten vielä paras viimeisenä, nimittäin Andrea Milano-luomivärit. Jos haluat luomiväriltäsi pigmenttiä ja kestävyyttä, niin look-no-more! Voin kertoa, että kokeiltuani kasasin heti kaikki vanhat luomivärit ja heitin pois. En enää halua käyttää mitään muuta tuotetta!

No comments:

Post a Comment