Friday, July 18, 2014

Hurahtamisia

Olen tässä kesän aikana ehtinyt hurahtaa aika moneen erilaiseen juttuun. Osa liittyy tyyliin ja muuhun sellaiseen, osa ihan muuhun. Tässä minun hurahtamiseni ja selitykset niille:

Kun lähdet tyttöjen mukaan shoppailemaan ja vaikka kivenkovaa päätät että mitään en ota, niin jotenkin silloin aina löytyy juuri se mitä on kaivannut. Niin kävi tälläkin kertaa. Käyn hyvin harvoin Bikbokissa, mutta kavereiden kyläillessä täällä, kävimme siellä useampaankin kertaan. Itse päätin vain istua ja selata muotikirjoja ja jutella tutuille myyjille... tai ainakin yritin... Hetken päästä eräs ystäväni huudahtaa ihmeissään eräästä hameesta "Mikä tää on?" Ja saman tien pyydän häntä tuomaan hameen minulle. Tämä oli saatava. 
(hame alla olevassa kuvassa).



Toinen hurahtamiskohde on valkoinen väri sekä sisustuksessa, että vaatteissa. Kun minulla oli mustat hiukset, niin mikään valkoinen ei näyttänyt hyvältä päälläni. Lisäksi inhotusta lisäsi kosmetologikoulun aikaiset valkoiset työvaatteet (yök). Päätin jo ajat sitten, että valkoisia vaatteita en päälleni laita ja valkoista en kestänyt edes sisustuselementteinä. Mutta kuinkas sitten kävikään. Tämä mekko muutti mieleni. Kyseinen mekko oli päälläni Revontulen viimeisimmässä Look-muotinäytöksessä ja olin heti myyty. Nyt valkoinen on astunut mukaan myös sisustukseeni, en tiedä onko se jotain aikuistumista vai mitä että räikeät värit eivät ole enää niin IN.


Seuraava hurahtamisen aiheeni on 40-50-luvun tyylisen bikiinit. Jostain E-bayn uumenista yhtäkkiä bongasin näitä ja pakko oli tilata yhdet kotiin asti. En ole katunut. Sopii loistavasti minun kropalle ja muutenkin ihanat seilori/pin-up-tyyliset!


Olen aika tarkka siitä minkälaista kosmetiikkaa käytän, luen tuoteselosteet tarkkaan ja vältän kuivattavaa alkoholia ja tukkivia ainesosia kuten vaseliinia, lanoliinia ja parafinum liquidumia. Hajusteet ja väriaineet eivät niin paljon haittaa, mutta mieluusti valitsen sellaisen tuotteen, jossa niitä ei ole. Olen aina ihmetellyt niitä ihmisiä, jotka pesevät meikit pois meikinpoistoliinalla. Itse olen aina käyttänyt silmämeikinpoistoainetta ja sitten pessyt kasvot vielä kasvojenpesuaineella. Silmämeikinpoistoaineissa minua on risonut se kuinka öljyiseksi ne jättävät ihon ja kuinka paljon ne ärsyttävät ihoa. Nyt löysin kuitenkin minulle sopivan tuotteen joka on PUHDISTUSLIINAT! Enpä olisi uskonut. Ja vielä LUMENE:n! Olen aina ollut hieman Lumenen tuotteita vastaan, koska niissä on paljon kaikenlaista mitä välttelen, mutta nyt täytyy sanoa että löysin sellaisen joka käy myös minulle!Näillä puhdistan sekä silmämeikit että muun kasvoista ja sen jälkeen pesen vielä kasvojenpesuaineella. 


Last but not least: tättärätättärää HAMAHELMET. Ripari+Liikaa aikaa= noh näin tässä sitten kävi...


Mihin te olette kesän aikana hurahtaneet??????

No comments:

Post a Comment