Tuesday, July 15, 2014

Purukalusto

On ollut melkoisen lämmintä viimeaikoina, niin ei ole paljon tietokoneella tullut istuttua. Tänään vihdoin oli sopivampi ilma siihen, vaikka lämmin vieläkin on.

Olen tässä nyt yli kuukauden ajan testaillut erästä arkipäiväistä, mutta tarpeellista asiaa nimittäin hammastahnaa... Ja tietysti semmoista hammastahnaa, jonka luvataan vaalentaa hampaita. Minulla ei ole kovin ruskeat hampaat itselläkään, mutta silti kahvin ja teen juonti on tehnyt tehtävänsä ja joissain kohtaa näkyy keltaista. Se häiritsee minua todella, mutta en ole koskaan uskonut että hammastahnasta olisi mitään apua tässä. Väärässä olin! Nimittäin satuin ostamaan tämän hammastahnan ärsyttävästä mainoksestaan huolimatta:


Ja arvatkaa mitä, hampaat ovat vaalentuneet. En ollut ensin täysin varma asiasta, mutta kun mieheni alkoi käyttää hammastahnaa, niin tulos oli selkeä. Hampaat olivat vaalentuneet monta sävyä. Uskomatonta! 
Minulla on ollut kyseisestä tuotteesta sekä tämä Healthy shine ja sitten toisena Glamour shine, josta tykkäsin ehkä enemmän. 

Testatkaapa tekin ja kertokaa tepsiikö teillä? 

No comments:

Post a Comment