Sunday, January 31, 2016

Superdieetti

Pitkästä aikaa jaksan kirjoittaa tännekin. Olen ollut laiskalla tuulella koko alku kevään ja mikään ei ole oikein innostanut.

Tänään syntyi kuitenkin päätös, jota olen mielessäni pommittanut jo pitemmän aikaa... Huomenna alkaa superdieetti. Ihana mieheni sponssari minulle kyseisen homman kuunneltuaan tarpeeksi kauan tätä murjotusta.


Väsymyksestä huolimatta olen yrittänyt olla edes välillä huolitellun näköinen...



Miten tähän päädyttiin?

- huono olo ja väsymys
- eilinen olen niin huono-itkupotkukohtaus
- tahto saada itsensä kuntoon ja olla terve

Odotukset

- energiaa
- elinvoimaa
- ehkä kropan kiristymistä, ainakin vatsan kohdalta


Ajattelin, että tulee varmaan tänne seurattua edistystä, joten ilmoitin täälläkin uutisen!



Nyt kun vielä osaisi päättää mikä on viimeinen ehtoolliseni :D Hieman myös jännittää huominen ensimmäinen aamuaerobinen ja suuri ruokamäärä.

No comments:

Post a Comment