Saturday, June 28, 2014

Minä olen tuote

Nyt seuraa hieman tuotemainostusta ja muuta sellaista... On ollut tarkoitus hehkuttaa näitä jo ajat sitten, mutta kappas kappas TULIN TAAS kipeäksi sunnuntaina ja olen maannut siis mahataudissa sohvalla siitä asti. Ja Bisse-kissakin kipeänä, raukka. 

Noniin asiaan. Ensinnäkin olen ollut tosi pettynyt Suomen kauppojen värinpoisto- ja blondaustökötteihin. Minullahan on siis ollut tässä puoli vuotta hiusten mustasta vaaleaan muuntautuminen käynnissä. Koska en käy enää kampaajalla (paitsi intialaisessa päähieronnassa), niin olen etsinyt hyviä tuotteita vaikka mistä tuoteperheestä... JA EI KUN EI. Mikään ei ole tehonnut tuohon keltaisena rehottavaan piiskaan, PAITSI tämä ihana tuote, jonka löysin ylläripylläri Skoteista:
Crazy Color/Bleaching kit

Törmäsin yhdessä Princess mall-kauppakeskuksen kaupassa kyseiseen aineeseen ja olin aluksi hieman epäileväinen. Kävin kuitenkin viimeisenä päivänä ostamassa tämän paketin mukaan ja en ole katunut!


  • poistaa keltaisuutta tehokkaasti, melkein olen jo saanut haluamani värin!
  • pakkaus sisältää 2 pakettia vaalennusmassaa eli riittää kahteen eri kertaan
  • ei kuluta (ainakaan minun hiusta) niin pahasti kuin ne mitä aikaisemmin olen kokeillut
  • pakkaus sisältää myös väriastian, värisiveltimen ja värinsekoituslastan
En tiedä miten tuotetta on saatavissa Suomesta, veikkaisin että goottikaupoista saattaa löytyä. Tämän toisen pakettini kotiutin ebaystä. 


Tässäpä sitten toinen tuote millä olen saanut hiukseni lähemmän haluamaani tulosta:

Crazy color/ Silver ja Platinum-värit
Kyseessä on siis ihan hiusvärit. Platinan ja Hopean väriset. Joo joo hopeashamppoo sitä ja tätä... Kyllä, käytän hopeashamppoota ylläpitämään tätä lopputulosta. Se ei silti riitä minun hiuksiin, vaikka pitäisin sitä päässä tuntikaupalla.
Noniin ostin tuon Platina-sävyn samasta kaupasta kuin tuon vaalennusjauheen. Epäilin, että Hopea olisi liian tumma, mutta päädyin kuitenkin nyt tilaamaan senkin. Platinalla tulos oli tosi kiva, taittoi keltaista pois, mutta haluan vielä enemmän harmaat, joten seuraavaksi otan testiin tuon Hopean.


  • näitä on saatavissa Suomestakin, ainakin ennen on saanut goottikaupoista ja pilailupuodeista
  • levittyy hyvin ja ei sotke käsiä, vaikka paljaalla kädellä oon levittäny. Muut sävyt saattaa jonkin verran enemmän sotkea, koska sisältävät enemmän pigmenttiä
  • pidän myös kyseisen firman shokkiväreistä, pysyivät minulla parhaiten kaikista vastaavista.



No comments:

Post a Comment