Saturday, February 13, 2016

Superdieetti jatkuu.. tilannekatsaus

Pian alkaa Superdieetin kolmas viikko. Hetkeäkään ei ole kaduttanut ja ei ole yhtään vielä ollut halua repsahtaa. Laskiaispullakuvat toki toi veden kielelle, mutta sortuminen ei ollut lähelläkään.
Toki olen miettinyt, että mitä herkkuja haluan vetää kun dieetti loppuu ja otin pari kuvaakin kaupassa niistä. Ajattelin ajaa ihan vain sitä varten Ouluun asti, että saan Arnoldsin donitseja :D



Näitä minä ostan, kun tää loppuu!


Koska en seuraa painoa dieetillä, niin turvaudun tällä hetkellä tuntemuksiin, mutta voin sanoa että paljon on jo tapahtunut! Nesteet lähtee ja ekan viikon väsyneisyyden jälkeen olen ollut energiaa täynnä! Mikään ruokakaan ei vielä edes töki, ihme kyllä!
Nam nam

Kuinka kauniisti aseteltu :D

Aluksi aamulenkit olivat aivan hirveitä, mutta nyt ne ovat alkaneet maistumaan ja lepopäivän jälkeen oikein kaipaan niitä.
Reenit aika rankkoja....

Otin käyttöön burnerit ja vihreä tee-kapselit. Olen niihin tosi tyytyväinen. Osa inhoaa niitä, mutta minulla ehdottomasti toimivat. Poistavat nestettä ja energisoivat!




No comments:

Post a Comment