Tuesday, February 9, 2016

Ystäväpostaus-törkee varkaus Jossulta

Rakastuin Jossun tekemään ystäväkirjapostaukseen, joten pöllin sen... Törkeästi vaan :D Jossun blogi löytyy täältä http://jossuemilia.blogspot.fi/2016/01/viikkohaaste-osa-7-ystavakirja.html
On muutes mun lempiblogi, että käykääpä tsekkaan!




Lempinimeni: Sartsa, Saija
Ikäni: 30

Missä asun ?: Rovaniemi

Jos joutuisin autiolle saarelle ja saisin valita mukaan 3 asiaa,
mitkä ne olisivat ? Ville, kissat ja vesipullo



Musiikkimaku ? : Industrial, metal, pop, rock...
Lempi bändi ? Pain




Minne haluaisin matkustaa ? No ihan ensimmäisenä tulee mieleen tietysti Edinburgh. Toki Lontoo ja Amerikassakin haluaisin käydä.



Lempiruokani? ÄÄ... No nyt superdieetillä bataattisose jauhelihalla.

Lempjuomani ? Kivennäisvesi, mieluusti maustettu sellainen

Lempielokuvani?: Pitkä kuuma kesä, Napapiirin sankarit 1 ja 2, Melkein julkkis



Lempi Disney- klassikko ? Kaunotar ja Kulkuri

Lempi TV-sarjani ? Tällä hetkellä RuPaul´s drag race, tykkään myös Americas Next Top Modelista ja The Big Bang Theorystä. Ja ainiin!!! Modern Family.

Lempi kaupunki ? No tämä ei ole vaikea: EDINBURGH



Kauneusihanteeni?: Angelina Jolie <3


Lempikirja ? Öh, Uglies, Pretties jne sarjan kirjat

Lempipuuhani ? Netflix hahahha. No ei, tykkään istua kahviloissa.



Lempivärini ? Musta ja valkoinen

Unelmien sisustus ? Joko tosi tosi minimalistinen tai 1800-luvun tyyliin





Lempi biisini ? Nailed to the ground ja Annaliisa

Montako tatuointia mulla on ? Ei harmainta hajuakaan.. Paljon............
kuva Pekka Ojaniemi


Lempi asuni ? Ginan farkut ja musta tai kaksivärinen 3/4 hihainen paita tai poolo






Kenelle puhuin viimeksi ? Villelle, en kyllä muista mitä. Jotain kai riisistä?

Mitä ostin viimeksi ? No äsken minulle ostettiin lakki, mutta itse ostin kahvin.

Mitä ajattelin tehdä seuraavaksi ? Kun ruoka on valmis, niin syödä ja sitten lähden kaverin luo värjättäväksi :D

Mikä on mun asu tällä hetkellä ? Heheh minulla on musta 3/4 paita, pikkuhousut ja sukat

Mitä tein eilen ?  Reenasin, istuin Coffarissa ja... öö katsottiin yksi leffa

Mistä olen innostunut tällä hetkellä ? Ensi v-lopun kuvauksista ja tästä superdieetistä.

Mitä olen saanut viimeksi lahjaksi ? Juuri sain lakin ja kuvauspalkaksi mekon!






No comments:

Post a Comment